Истории в категория Групов

Двама майстори ме изкъртиха
08/18/2023 13:06:45
Групов

Здравейте. Казвам се Петя, на 36 години, блондинка, с дълга коса, с доста големи естествени гърди и висока 165 см. Женени сме с мъжа ми от 8 години и имаме една дъщеря на 6 години. Моят мъж, който се казва Кирил, но аз му казвам Кико, с течение на времето все по-малко ми обръщаше внимание. Нахлу рутината в семейния ни живот. Вечер се прибираше късно уморен и само хапваше и заспиваше. При опитите ми да правим секс, той само промърморваше, че е много уморен и не му е до това. През почивните дни бя ...

Коментари (13)
Лудата последна вечер от почивката – 2 морска част
08/17/2023 13:17:45
Групов

Здравейте. Отново сме ние – Ники на 55 и Клара на 53 г. Този път ще ви разкажа както обещах какво ни се случи в последната нощ от почивката ни в един морски курорт. И така историята е следната: Обичаме когато ходим на море да наемаме апартамент в хубав хотел с екстри. Така направихме и тази година. Настанихме се в хотела, взехме по един бърз душ и отидохме да направим първия плаж. Вечерта като се прибрахме от плажа Клара реши да проучи и евентуално да ползва фитнес салона, с който хотел ...

Стопаджийка учителка - част 4
06/23/2023 15:48:04
Групов

Здравейте пиша тази случка защото на живо никога не съм участвал в такава оргия. Преди две години ми се обади приятел и ме попита дали искам да се включа в един секс купон с две омажени жени на около педесет много секси и много разкрепостени били но държали много на дискретноста. Каза ми че се били сагласили да го направят с три момчета и момчето което ги познава ме попита дали познавам някой по надарен и се сетих за теб . Запознал се с едната която качил на стоп а тя се оказала много страстна ...

Оргия с приятели
02/11/2023 04:19:48
Групов

С приятелката ми Ива решихме да разнообразим сексуалния си живот като го направим с друга двойка. Намирането на такава обаче се оказа трудна задача. Накрая споделихме на наши близки приятели за желанието си. Те се навиха да пробваме. Николай и Диана са симпатична двойка , приблизително на нашата възраст. Познавахме се от близо 6 години и постоянно ходихме на почивки заедно. Решихме да го направим през уикенда у нас. И така в събота вечер те дойдоха вкъщи. Всички бяхме нервни и някак си сковани.С ...

Сушилнята
01/13/2023 15:57:42
Групов

Стоях и гледах дъждът през прозореца и все още не исках да повярвам,че два дни след изтичането на гаранцията ми се развали сушилнята.Тогава се сетих стар познат майстор и побързах да го намеря в указателя на телефона.Обадих му се оплача за проблема и да попитам дали ще е удобно да намине и да погледне.Разбрахме се да е вкъщи след час. Аз съм щастливо обвързана 155 см 45 кг 45 годишно миньонче.Приятеля ми отсъстваше,но все пак му се обадих,а той ме посъветва да облека любимата му черна къса рокли ...

Коментари (4)
Незабравима командировка
10/13/2022 12:39:44
Групов

Привет на всички. Казвам се К. на 34 години. Висока съм 165см и тежа 48кг, мъжете постоянно ме заглеждат.Работя в завод в малко градче , умишлено не казвам кой е, в отдел пласмент. Миналата седмица т.е. от 3 до 7 октомври шефа ме прати в командировка с още трима колеги в София. Страхотни момчета Р., П., и И. знаем се още от ученици, а познавам и съпругите им. На трети тръгнахме за София и пристигнахме в служебния апартамент около 15 часа.Настанихме се , аз влязох в едната баня, колегите се редув ...

Коментари (27)
Суинг с жената и семейство чужденци
10/03/2022 11:42:29
Групов

- Значи така, Борко. - строго ме погледна шефа - Никакви фокуси! Отиваш навреме, вземаш ги, откарваш ги в хотела, изчакваш ги и ги караш право тук! Никакви "да хапнем", "да пийнем" и така нататък...! - Ама, г-н Симеонов! - оправдах се аз - Кога пък съм правил така? Всичко ще е наред! - Аз не го казвам конкретно за теб - посмекчи се шефа. - Спомних си как Гено веднъж посрещна едни гости - до края на живота си ще го запомнят! Шефа май имаше право. Преди половин година, Гено поср ...

Коментари (4)
Приятелска размяна на съпругите
10/03/2022 11:41:01
Групов

Наближаваше полунощ и барът започваше да се изпразва. Следващият ден беше работен, а и точно това заведение не се славеше като средище на нощния живот. На телевизора зад бара някаква полу-гола мацка се виеше страстно около кола, на който танцуваше. Огнян и Гено си допиваха незнайно вече кое пиво за вечерта и лениво философстваха за нещата от живота. Излизаше така, че и на двамата живота беше в лайна... И парите не стигаха и работата им не беше като хората, та дори и жените им не бяха като свят! ...

Приключения на плажа
10/03/2022 11:37:25
Групов

Тази история се случи отдавна - отдавна, когато и двамата с жена ми бяхме на по 27 години. Аз сън съвсем нормален мъж, а и жена ми съвсем не е супермодел от Плейбой. Средна на ръст, тъмни коси, обикновена фигура. Стегнати бедра, неголеми, стегнати гърди... Веднъж, през уикенда, се наканихме да отидем на плаж. За тази цел по принцип използвахме един плаж, разположен на лимана близо до града ни, но този път много от живота ни се промени. Този плаж беше малко като нудистки, много хора се съблич ...

Коментари (2)
От приятелство към размяна на партньорите
10/03/2022 11:37:00
Групов

Ще започна с това, че младостта е една смес от смелост и неудържима страст, а също и възможност за всякакви смели експерименти. Наталия и Надя бяха приятелки от много отдавна и си бяха доста близки. Помагаха си и заедно приемаха всички перипетии на живота. Нищо странно няма в това, че те намериха гаджетата си почти по едно и също време. Свилен и Владимир също веднага бяха станали приятели. Запознаха се с момичетата на дискотека в трети курс от следването си. По-късно се оказа, че учат в е ...

Коментари (0)
Инцидент във влака с жена ми и две млади момчета
10/03/2022 11:29:37
Групов

- Готово! - с облекчение стоварих тежката чанта на седалката в купето. - Ето ги местата ни, твоето е долу, а моето - горе. Да не си сложила камъни в тая чанта? Стар съм вече да мъкна такива товари... - Да бе, старец си - ръгна ме Ивка в ребрата. - Само на 35 си, в разцвета на силите си! Как мислиш, дали ще имаме спътници? Или ще ни провърви да сме сами? - Едва ли. Ей сега ще се качи някой чичо, дето ще ни хърка цяла нощ. Докато казах това и в купето влязоха две момчета, на около ...

Като преводачка
06/26/2022 14:11:29
Групов

Искам да Ви разкажа как го направих последния път. Бяхме в командировка в Шумен с шефа и шофьора му и двамата са малко по малки от мен, но са много отворени/търгуват с жито/.Вечерта те ме поканиха с тях на бар, беше приятно, програмата не беше много дълга, но имаше много голи гаджета и ги усетих, че май се надървиха. В един момент Вальо/шефът/ ме покани на танц, беше блус и започна да ме опипва. Аз бях с нормална ластична пола, прашки и чорапи, той усети, че съм с чорапи и ми каза в ухото, че с ...